Virus H1N1 selamat tinggal dan Perubatan New Kit Hello Alam - Bee Propolis

Virus H1N1 selamat tinggal dan Perubatan New Kit Hello Alam - Bee Propolis

Bergerak ke atas, madu dan menyambut bintang baru penyembuhan organik: propolis Bee. Ini adalah kuning ke merah bahan berwarna perang bahawa lebah digunakan untuk kot sarang lebah dan berfungsi lebah cara yang sama seperti pekerja-pekerja binaan menggunakan simen.

Resin propolis lebah A memegang bersama bit dan keping sarang lebah, menjadikannya sebuah rumah yang menggerunkan untuk lebah. Ini bahan resin datang daripada sap pokok dan resin bahawa lebah bercampur dengan enzim mereka. Apa yang hebat tentang resin ini adalah bahawa ia adalah begitu banyak lebih daripada alat pembinaan untuk lebah.

Ia juga mempertahankan sarang lebah daripada bakteria dan penyakit lain. Adakah anda tahu bahawa bahagian dalam sarang lebah yang selamat seperti bilik operasi? Itulah propolis secara semula jadi membuat mereka bekerja sihir. Sebagaimana ia menyimpan lebah selamat dari penyakit, propolis juga boleh melindungi manusia daripada bakteria dan virus.

Malah, Bee Propolis dikatakan melindungi orang walaupun daripada virus H1N1.

Bee propolis adalah flavonoid dan merupakan salah satu bahan yang paling kompleks di dunia. Ia mengandungi terpenes kuat dan benzoik, cinnamic, caffeic, dan asid fenolik.

Propolis lebah berfungsi terhadap bakteria dengan memusnahkan dinding sel bakteria dan sitoplasma. Plus ia menghalang pembahagian sel. Menariknya, ini juga antibiotik kerja bagaimana sintetik. Malah, EL Ghisalberti yang bergabung dengan Universiti Australia Barat Jabatan Kimia Organik mendapati bahawa propolis apabila digabungkan dengan penisilin dan antibiotik lain mencipta kesan "sinergi" yang meningkatkan kekuatan antibiotik yang sepuluh kali ganda untuk seratus. Ini adalah satu kejayaan bagi orang-orang yang bimbang tentang kebergantungan kepada antibiotik sintetik. Orang ramai tidak perlu menggunakan sebanyak antibiotik kerana ia digunakan untuk.

Propolis lebah adalah dengan jauh lebih baik daripada apa-apa antibiotik secara komersial perkilangan kerana ia juga memerangi virus. Ini adalah sesuatu yang tidak antibiotik boleh lakukan. Kajian telah melihat bagaimana propolis kerja-kerja terhadap virus pernafasan, seperti selesema sejuk dan bersama. The cinnamic kerja kandungan asid menghalang virus daripada merebak. Malah, sesetengah penyelidik mengintai propolis sebagai satu cara untuk mempertahankan rakyat daripada kesan H1N1.

Anda sebenarnya boleh menggunakan propolis lebah untuk mempertahankan diri anda daripada virus H1N1. Pertama sekali, ia telah terbukti berkesan terhadap virus sejuk dan selesema. Ia boleh bekerja terhadap H1N1 juga. Selain daripada itu, ia juga meningkatkan sistem imun supaya anda akan bebas dari komplikasi selesema, punca sebenar kematian berkaitan H1N1.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar