Mesoterapi produk - Apa yang perlu Jangkakan di Klinik Mesotherapist ini

Mesoterapi produk - Apa yang perlu Jangkakan di Klinik Mesotherapist ini

Mesotherapy adalah bahawa kaedah rawatan selulit baru di mana pakar membuat beberapa suntikan cepat daripada campuran khas ke tempat masalah selulit anda. Campuran ini kemudiannya terus membunuh, memetabolismekan, atau sebaliknya sel-sel lemak melepaskan kandungannya akan dibuang keluar dari badan secara semula jadi. Rawatan ini mendapat banyak maklum balas positif sejak kebelakangan ini, dan ia adalah mudah untuk tertanya-tanya sama ada beberapa sesi akan bernilai wang.

Seorang doktor dari jenis ini rawatan mempunyai beberapa utiliti perdagangan pada beliau. Berikut adalah apa yang diharapkan:

# 1 - Needles.

Sudah tentu, anda akan mengharapkan banyak jarum di klinik ini. Tetapi oleh kerana kebanyakan suntikan hanyalah diberi kepada menembusi 2 hingga 6mm ke dalam kulit, jarum kegunaan terapi adalah lebih kecil daripada kebanyakan. Tetapi beberapa doktor lebih suka jarum lagi, juga.

Ia adalah idea yang baik untuk bersedia untuk banyak duri pin semasa sesi, terutamanya jika anda mempunyai lebih daripada satu bahagian badan anda dirawat. Beberapa ketegangan dan ketidakselesaan adalah kesan sampingan yang paling biasa rawatan ini, maka sematkan di dalam fikiran apabila memandangkan ia untuk rawatan selulit.

# 2 - ubat Mesotherapy.

Rawatan ini menyuntik campuran khas daripada ubat-ubatan, vitamin, mineral, dan bahan-bahan khas yang lain menjadi lemak di kawasan-kawasan masalah selulit anda. Campuran ini secara langsung menggalakkan metabolizing lemak. Lemak ini kemudian sama ada ditukar menjadi tenaga yang badan boleh digunakan, atau bahan buangan yang mendapat mengalir keluar secara semula jadi.

Terdapat semakin banyak ubat-ubatan rawatan ini sedang dibangunkan, dan mereka boleh memilih berbanding dengan yang lain. Ia sering idea yang baik untuk menyemak dengan mesoterapi pertama berkaitan dengan ubat-ubatan yang digunakan untuk membuat apa-apa pasti yang boleh memburukkan lagi keadaan kesihatan anda mendapat disuntik dengan anda.

# 3 - senjata Mesotherapy.

Teknologi yang berkembang dalam industri ini telah menimbulkan senjata api, yang boleh dipasang dengan pelbagai jenis jarum dan melepaskan jumlah ubat terkawal setiap kali. Alat-alat ini membolehkan ahli terapi untuk mentadbir tepat rawatan di kalangan pesakit, kerana tidak semua pesakit mempunyai masalah selulit sama.

Sesi rawatan mungkin kos mana-mana dari $ 300 ke atas, jadi ia adalah rawatan yang agak mahal berbanding dengan krim dan gel. Selain itu, anda mungkin memerlukan lebih daripada hanya beberapa sesi untuk mendapatkan hasil yang anda mahu. Tetapi rawatan ini masih merupakan kos efektif rawatan selulit lebih daripada kaedah yang lebih invasif seperti pembedahan atau liposuction.

Pastikan perkara-perkara ini dalam fikiran apabila anda berjalan kaki ke klinik pakar, dan anda akan lebih berupaya untuk membuat keputusan yang dimaklumkan mengenai mana rawatan jalan untuk mengambil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar